kerekerdeux

eljöttem

2024. február 21. - nvicka

a másik oldalról, de itt még mindennel ismerkedek, úgyhogy időt kérek, hogy flottul menjen. Nehéz napok után kicsit talán már jobb. Az egyik barátnőm rábeszélt, hogy szedjek már d-vitamint, három napja szedem, nem hiszem, hogy attól, de egyébként tényleg, mintha jobb lenne már. Persze állok a focipálya közepén, a kutya kergeti a labdáját, én meg nézem az eget, hogy hol van benne a mama, s folynak a könnyeim. Hát így telnek a napok. A munka egyre sűrűsödik, ami jó, végre kezd hozzá megjönni a kedvem. A vintedről vettem egy tiszta új lennadrágot fillérekért a portugál tavaszoláshoz, Litvániából pedig egy lenszoknyát. Indiából pedig jön egy kézzel szőtt szőnyeg, a bejárathoz. Tegnap tartottam egy webinárt, amitől féltem, aztán szuper lett, rengeteg kedves visszajelzés jött. Na ez is jót tett. Egy hét, hogy nincs cukor-vaj-liszt, erre az ember beállít két president vajjal, ami a kedvencem, majdnem leszúrtam, de hálisten csak azért hozta őket, mert megtanulta, hogy a vajat nem akkor kell venni, amikor elfogy, hanem amikor le van árazva. Skót létére ezt nem tudta.

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr8718336003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása