kerekerdeux

egészen

2024. április 27. - nvicka

jókor jött nekem az, hogy ez ember elment északra pár napra (öt), s így egyedül lehetek a gondolataimmal. Még csütörtökön Londonban voltam, ahol tudtam venni túrót, így most rosszullétre ettem magamat túrógombóccal, például, amit most megtehetek, az ember ilyesmire rá se nézne. Dolgozok, takarítok, felváltva, hogy ne unjam meg egyiket se, a kutyát rendezem, mindent csinálok és jól esik a csönd. Na az ember mellett is csönd van, de mégis más ez a csönd. Pénteken kisütött a nap, hjajj, letettem gyorsan a munkát, elcseréltem a hétvégére, amikor esős, hideg, akkor meg meleg volt és napos, olyan szép a kert, olyan jó kint lenni, olyan jó az illat, olyan jó, hogy ott csak béke van. Nádasi Pétert hallgatok, a Saját erdőt, s megnéztem az Elfogy a levegő-t, mindkettőt ajánlom. Eléggé magyaros hétvégém van. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr3018391567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása