kerekerdeux

nyaralunk,

2024. október 18. - nvicka

öt harminckor kelek, akkor telik le az elég volt, korán is megyek ágyba, annyi jó könyvet hoztam, azokkal, meg vettem egy újat Ullapoolban, másnap jelent volna meg, s gondoltam rákérdek, talán megvan már nekik előző nap, hogy ott legyen, mire megjelenik, a világvégi könyvesboltban, s pont akkor pakolta ki a nő, csak meg kellett nézze, hogy van-e rá esetleg embargo, hogy addig nem adhatja el, amíg a hivatalos megjelenés van, de nem volt, summasummárum, jött haza a könyv. A kutya kapott egy kacsát, azzal járkált az utcán, vitte a szájában, mint Vukk, mindenki megmosolyogta, jött a rendőr, megdícsérte a fogást, mire az ember mondta neki, hogy na, megvan a gyilkos. Itt nyolckor kel a nap. Egy kis cottage-ban vagyunk, a falutól, ahol van vagy hat ház, onnét még az erdők felé kell menni, kb egy kilómétert. Nincs közvetlen szomszédunk, s a kilátásunk egy völgyre és loch-ra (skót tó) néz, onnét is kel fel a nap, most hét óra van, éppen, hogy csak világosodik az égalja. Tegnap este hatalmas volt a hold, kint álltam a sötétben, néztem, ahogy elvonulnak előtte a felhők, majd bevilágítja a lent a vizet, hogy csillog, világos volt, szeretem a természetes fényt, éjjel is. Azért, ha egyedül lennék itt, cidriznék ám rendesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr2818710496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása