kerekerdeux

Anna

2024. július 26. - nvicka

napon budapesti lakos lettem. Nem ezt szántam mamának névnapi ajándéknak, hogy végleg kijelentkezek az ő címéről, s megjön az új lakcímkártyám. Közben nem is vagyok budapesti lakos, persze, mert itt élek már mióta, miközben otthon is kellene egy cím, csak magyar vagyok, még szerencse, hogy van hova, de egyébként meg hogy is van ez, itt, de ott is, de ott nem is, áh. Ember legyen az idegei talpán, aki felfogja.

pontosan tíz éve, ezen a napon, mama: "millen gyógyszereket kaptam fijam? van benne apró fél, ismerős fél, de ullan is van benne, ami idegen fél"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr718454673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása