kerekerdeux

készenléti

2023. június 03. - nvicka

táskám van-e ilyenkor, nyári időszakban, kérdi egy barátnőm. Sussex-ben két nap, haza éjszakára, majd el Herefordshire-be, s azon a napon 5 órát ültem a kocsiban. Táskám éppen van, vagyis inkább a neszeszer, fogkefe, fogkrém, szappan, ilyesmikből van utazós, sose pakolom ki őket. Most a bőrönd van megint bepakolva, mert reggel újra irány a reptér, s irány Toszkána. Beugrok valaki helyett, aki nem tud elmenni a fotózásra, amin ő lett volna a fotós, mert ott ragadt egy másik fotózáson, summasummárum, jönnék-e, légysziii, kérdik tőlem, három napja. Hát persze. Az én a világonlegkedvesebb, abszolút kedvenc fotósom helyett beugrani, vicc? Viszont így le kellett mondanom egy másik fotózást, amire már elígérkeztem, s ettől álmatlan éjszakát kaptam, hogy hogyan lehetek ilyen szaralak, mikor már megígértem, igaz, hogy minden részlet nem is volt még lefixálva. Túléltem. Van ilyen. Szóval bepakolva a bőrönd, vettem a kocsinak parkolást, csak két éjszaka, kedden a reptérről egyenest egy másik kertfotózásra megyek. Ha nem késik a gép, ha nincs forgalom az autópályán. Június.

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr4518335591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása