kerekerdeux

kertes

2024. február 10. - nvicka

könyvek projektem halad. Catherine Horwood könyve, Beth Chatto, A life with plants, az egyik legkedvesebb olvasmányom marad, csuda egy nő volt, kár, hogy személyesen nem találkoztam vele, sőt, még a kertjében sem voltam, de idén száz, hogy megyek. Teljes inspiráció. Most folyamatban Margery Fish, We made a garden, na ők pedig az Eastlambrook Manort vették meg anno a férjével, s arról ír, de ez annyira nem köt le. Lájtos olvasmány. A Beth Chatto-n felbuzdulva megvettem, ami saját könyve, Garden Notebook, kicsit naplóféle, egész életében ír egyébként, erről is sok szó esett az életrajzos könyvben. Jönnek még: The Gardens of the British Working Class és An Economic History of the English Garden. Rengeteg szuper jó könyvet be lehet használtan szerezni, ezeket is. De most, hogy Skóciában voltam dolgozni, elmentem a legjobb könyvesboltba, St Andrews-ban, ott pedig a Tudor és a Viktóriánus kertekről vettem egy-egy kis könyvet. A kocsiban pedig, nem kertes, Stephen Fry, Mythos nevű könyvét hallgatom, te jó ég, pont annyira imádom, mint amennyire utáltam iskolában a görög isteneket. Kár, hogy akkor ez a könyv még nem volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr9418335787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása