kerekerdeux

már

2023. június 28. - nvicka

nem is tudom, hogy hol vegyem fel a fonalat megint, elszaladt ez a hónap, egy szempillantás alatt, benne voltam a flow-ban, teljesen elnyelt, csoda munkák voltak, sokat kellett autóban is ülni, de most talán egy icipicit csendesedik, most két napot tanítok, az teljes kikapcsolódás, mert a kedvenc kertemben, aztán pedig július a könyvek fotózása, sok nap nagyvárosokban, de legalább egy helyen lehet lenni és nem ideoda autózni. Júniusban egy hetet Norfolkban töltöttem egy másik csajjal, ő videó, én fotó. Egy francia cégnek dolgoztunk, egy része kettesben volt, jártuk Norfolkot és kerestük a helyi szépet, a másik része pedig a "gyárban" volt, munkafolyamatok fotózása, például, sokat nevettünk, de irdatlan hőség volt azon a héten, s nagyon fáradt voltam már a vége felé, meg morcos, s közben kiderült, hogy egy nagynagy magazinnak kicsit elcsúsztunk a határidővel egy fotózással, azt hittük, hogy van rá pár hónapunk, aztán szóltak, hogy nyomda jön a hónap végén, szóval Norfolkból haza, ami öt órás útra sikeredett, forró péntek délután, hazaestem, zuhany, alvás, másnap reggel indulás két óra nyugatnak, szombat volt az, megcsináltuk az anyagot, most kiderült, hogy még címlap is lesz belőle, na onnét haza, újabb két óra a kocsiban, estére itthon, vasárnap reggel pedig pakoltam be, mert Dorset-be mentem, délre, három óra a kocsiban, egy tea, séta a kertben, s állni neki dolgozni, rózsák, birkák, minden, az egyik legfestőibb kert, hoztak nekem vacsorát ki a kertbe, mondtam, hogy nem állok meg, kihasználom a fényeket, másnap reggel ugyanez, gyorsan, míg jók a fények, kocsiba be, indulás egy másik munkára, de ott a szomszéd faluban még tudtam, hogy lakik egy festő, aki egyszer teljesen meglepetésből festett nekünk egy képet, miután a Henry kutyánkat elaltattuk, na akkor ott megálltam beköszönni és megismerkedni személyesen, majd indulás Bath mellé, ott lenyomni egy rettentő forró délutánt, csak egy képet kellett ott csinálni, de elment vele jó pár óra, aztán haza, zuhany, alvás, mert másnap Londonba be, de akkor fél napot itthon voltam, mert délután mentem csak be, ráadásul kocsival, így könnyebb is volt, mert Notting Hill pont bevezetős hely, a háziak nem voltak, így a házvezető megengedte, hogy a helyükön parkoljak, s ez volt, úgy néz ki, első a sok közül kertem egy nagyon ismert és kedvelt kerttervező által, ő nem tudott pont odajönni, de jövő héten találkozunk egy kávéra és tervezünk, például novembert Mallorcán. Dióhéjban másfél hét júniusban.

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr5818335593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása