kerekerdeux

egy nem

2023. július 14. - nvicka

tipikus munkanap. Egy amerikai nő keresett meg, hogy megkérjen két sweet pea fajta fotózására. Kettő. Azt hiszem ez úgy volt ez, hogy van itt egy nagy sweet pea mag szakértő/eladó, aki néha létrehoz újakat és akkor pl. meg lehet venni a nevet, mondhatod, hogy szeretnéd, ha az egyik újat pl. a nagymamádról nevezné el, na így volt ez az amerikai nővel. A nő éppen könyvet ír, kell neki a fotó, de sajnos magot ugye Amerikába nem lehet küldeni, summasummárum, elmennék-e pár képet fotózni. Namost. Nem a fent említett sweet pea szakértőhöz mentem, hanem egy másik helyre, ahol kizárólag sweet pea magokhoz termesztenek növényeket. Ezt összehozni nem volt egyszerű, mert ezen a helyen se telefonra, se emailre nem válaszoltak. De aztán a fenti szakértő közbelépett és minden ment flottul. Két óra volt oda az utam. Ahogy belépek, jön egy nő, hogy az éva vagyok-e, s akarom-e használni a wc-t (ezt ötvenből két ember szokta megkérdezni), s kérek-e egy teát (ezt ötvenből ötven kérdezi meg). Felmentem így az irodába, ahol megismerkedtem egy pasival, aki cukorrépamaggyártásban van otthon, s tud egy kicsit magyarul, bár érdekes, mert a cukorrépát cukorbabnak mondta, azt jól megbeszéltük, meg meséltem neki, hogy én egy cukorgyár mellett éltem jósokáig, így jó sokat tudok a cukorrépáról és a cukorgyártásról, de nem azért voltam ott. A kedves nő kivitt a sweet pea rengetegbe, pici kis üvegházakban volt csillió féle, mindegyik fajtának külön üvegház, hatalmas hely, de szerencse az a kettő, ami nekem kell, majdnem egymás mellett voltak. Az egyiket amikor megláttam, elkapott a pánik, mert nem volt sok virág, de pánik már máskor is elkapott, hogy jesszom ezzel mit csinálok, de persze megoldottam. Viszont a másik teljesen jó volt. Eltöltöttem velük jó két órát, elkezdett esni az eső. Azóta is esik. Végig esett az autópályán is, hosszabb lett az út, mint gondoltam, fárasztó. Hazaérve azonnal gyújtottam két gyertyát, kiporszívóztam, elmosogattam, elhajtogattam a szárazruhákat, s most üt ki, hogy keveset aludtam, tegnap éjfélkor estem ágynak, mert koncerten voltunk, reggel korán meg mentem munkába, de abszolút nem a tipikus munkámba.

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr8518335605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása