kerekerdeux

senkiháza,

2023. szeptember 06. - nvicka

azt kerestem, vida gábortól, a legújabbja, mert tompa andrea az örök, sokszor nem halunk meg, vár egy barátnőmnél, dedikált példány, alig várom, hogy elolvassam, s most vida gábor időszak van, a soproni könyvesboltban (csak a cédrus, ha otthon járok) pont nem volt meg a senkiháza, de gyorsan elnéztem a v betűhöz, s ott volt egy másik könyve, ahol az ő lelke, hát egyszuszra, szinte, csak hát elaludtam a repülőn. az egy dadogás története könyvét már kapni sem lehet, s bár megtaláltam hangoskönyvben, nem annyira jön be, tovább keresek. befért még az apró hátizsákomban, az ember munkábajárósa, még pont egy vizet tudtam betenni a reptéren, s tele volt, szóval oda még, a kruszovszky dénes új könyve, amit az akik már nem leszünk soha óta nagyon vártam. ez már két hete volt, azóta sok víz lefolyt a dunán is, a temzén is, majd kitérek mindazokra.

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr9318335619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása