kerekerdeux

hat

2023. szeptember 26. - nvicka

után kicsivel készen is volt a galette alap, paradicsomos, majd ebédre. Tanítványból lett barátnő jön ma hozzánk, egyébként az egészségügyben dolgozik, úgyhogy kell neki a kikapcsolódás, én már jártam náluk, ma ő jön el, virágfarmra megyünk és egész nap vinnyogni fogunk, nagyon jókat lehet vele nevetni, egyébként skót. Ma adom le a könyvemet. Írtam egyet. Megy a nyomdába. Most vagyok ott, hogy ránézni sem tudok, nyomtassák ki, először egy példányban, átnézem, aztán jöhet a többi. Nem sok ám, csak saját nyomtattatás. Fotózásról. Könyvről meg jut eszembe. Vasárnapi jógámat csinálom éppen, a dolgozósszobámban szoktam, körben könyvespolcok. Jóga közben szoktam lesegetni a polcokat, de csak úgy ki a fejemből. Hát mit látok! Egy Vida Gábor könyvet! Azt hittem, hogy dobok egy hátast, de nem, maradtam továbbra is a pózban és a lélegzésfolyamatban. De alig vártam, hogy a végén a kezembe fogjam a "Fakusz három magányossága" c. könyvét, kétezerötből. Már csak azt szeretném tudni, hogy ez a könyv hogyan került hozzám. Egy négyszáz forintos árcédula van rajta. Rejtély. Viszont a könyv szuper, már benne járok.

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr2718335631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása