kerekerdeux

amikor

2023. november 12. - nvicka

visszajöttünk a nyaralásból, amit én nem tudok nyaralásnak hívni, az ember szerint az volt, mert nem dolgoztunk, na mindegy, szóval megjöttünk, itt már minden karácsonyról szólt, október legeslegvége, könyörgöm. Persze ehhez már rég hozzászoktam, de mégiscsak ősz van még, viszont valahogy egy súly nehezedett rám azzal, hogy minden a karácsonyról szólt már akkor. S ott van emellett minden, ami a világban zajlik, hát valahogy nem találtam a helyemet egy ideig. Egy hétre rá, végül aztán rendeltem képeslapokat a V&A-ből, mert aztán eljön a küldés ideje, s akkor kapok észbe, hogy a jó lapok elfogytak, mert más valóban időben a karácsonyra. Egyébként is, ki küld már képeslapot, pedig itt aztán ez nagy, de már itt is kevesebb, sebaj, most idén fogok, mint régen, úgy döntöttem. Szóval semmi hangulat, de aztán a hét egyik reggelén fagyott, s akkor picit átlendültem téli módba. Vettem is két jegyet Handel Messiására, egy közeli katedrálisban. Az majd december közepén lesz, pont a karácsonyi éneklésünk és a nagyházas karácsonyi italozás előtti napon, de ugye ezeket még ki tartja számon..

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr1218335657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása