kerekerdeux

ülök

2023. november 16. - nvicka

a kanapén, este van, ég a gyertya, hosszú nap, csendes este, kinyitom a whatsappot, mert eszembe jut a szomszéd néni, (nyolcvanévesek, s ők a legaktívabbak a faluban) most éppen az isle of wight-on vannak, mert ott is van egy házuk, s leugrottak pár napra, megkérdeztem, hogy odaértek-e, s ő visszaírt, hogy oda, s hogy jöjjek legközelebb én is, s mondtam, hogy jövök, jövök, jóéjszakát, jóéjszakát, jövő héten találkozunk, s én meg itt örülök, hogy őt (is) megismertem ebben az életben, rengeteget kapok tőle, mindig csudaokos és bölcs dolgokat mond nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr9918335663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása