kerekerdeux

ötkor

2023. november 17. - nvicka

kávé, mert az ember mostanában többször Londonban dolgozik, a tavaszi katalóguson dolgoznak, mindegy is, ő más időbeosztásban él, csak küldözgetne nekem a húsvétitojásos képeket most, mikor éppen kezdek mikulásos hangulatba kerülni. Koromsötét. Néha felkelek én is, vagyis nem, hozok egy kávét az ágyba, s olvasok, keresek, kutatok, emaileket válaszolok. Vagy gyertyaformát és méhviaszt rendelek, mint például ma reggel, fél hatkor. Nagyon szeretem a méhviasz gyertyákat, s azokat mindig különleges alkalmakra tartogatok. Eddig még olyat nem csináltam, csak sima viaszosat. Most vettem méhviaszt és formát, így kezdem a gyártást majd. Ünnepekre, ajándékba.

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr7818335665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása