kerekerdeux

egyszer

2024. április 01. - nvicka

egy soproni kertészetben (egyébként szuper hely) egy ilyen brunnerát akartam venni. Nekem már akkor volt itthon. Van egy barátnőm otthon, fehér az egész háza, s gondoltam, hogy az új kertjébe fehér növényeket keresek neki. Na mondom a pasinak ebben a kertészetben, hogy fehér brunnerát keresek. Az nincs. Az nem is létezik. Mondom, de hát nekem is van ilyen. Hát akkor nem jól tudom, olyan nincs, egyáltalán. Nem volt érdeklődő, hogy tényleg nekem van? Hogy milyen az.. stb. Konkrétan kijelentette, hogy hülye vagyok és ilyen nincs. Mondanám, hogy magyaros, de akkor én leszek a bunkó, de egyébként ilyen hozzáállásokkal tényleg eddig még csak otthon találkoztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr9918368439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása