kerekerdeux

felhívott

2024. május 09. - nvicka

egy barátnőm, hogy a pajzsmirigyről érdeklődjön, nem magának, hanem a harmincvalahányéves lányának. Mert hogy úgy néz ki, hogy alultermel neki, s nekem ez hogy is van. Arról már tudtam, hogy az anyáknapjájuk szörnyű volt, részleteket nem tudok, de most mesélte el a barátnőm, hogy mondta a lányának, hogy sweetheart, nem lenne jobb, ha nem jönnél el, amikor menstruálsz? Hát igen, megerősítem, pajzsmiriggyel keverve még jobb. A napokban sokat jár eszemben az egyetemi szerelmem anyukája, furcsállottam még akkor, hogy ejnye, hogy ő ilyenkor mindig elment egy barátnőjéhez pár napra, hogy ne otthon a férje szenvedjen, de nem a férj választása volt persze, hanem ő maga, s hú de megértem. Pont egy ilyenre vágyok is. Még az a szerencsém, hogy utazásig még két éjszaka van itthon, s a nehezét már átvészeltem, így nyugodtan repülök és járom a szigetet, és dolgozok, de egyébként meg mindig egy kicsit nyaralás is. Na szóval a nők és a hormonok, tudom, hogy sok pasi megérti ezt, az enyém abszolút, de sokan nem, hát nem nehéz az élet. Sokat ígír, kevesset ád, mondta mindig a mama. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr4218400371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása