kerekerdeux

amikor

2024. május 23. - nvicka

a bécsi munkát tavaly elvállaltam, akkor azért tűnt nagyon jó ötletnek, mert gondoltam, hogy összekötöm mamalátogatással. Hát nem fogom. S pont ezért már nincs is kedvem menni. Az ember várja, jegyzetel, tervezi a napját, míg én dolgozok, tiszta lelkes, én meg oké, haladjunk, legyünk túl rajta, essek haza este 11-re, s reggel 4-kor menjek a következő munkára, csak ezen a bécsin legyek túl, olyan közel otthonhoz, ami nincs is. Lehet, hogy csak a kimerültség, a rengeteg minden, ami történik hirtelen, nem tudom, de irritálási szintem nagyon magasan van, de nagyon-nagyon igyekszek viselkedni. Igyekszek nagyon sokat olvasni, sokat lenni a kertben, nézni a távolba.

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekerdeux.blog.hu/api/trackback/id/tr8318411775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása